Peugeot 308 CC (NOVINKA)

Novinky
07.05.2009

F T G

Peugeot 308 CC (NOVINKA)

Průkopnické řešení pevné zatahovací střechy z druhé poloviny devadesátých let uplatnil Peugeot u modelů 206 CC a 307 CC. Pokračovatelem úspěšné první generace je oblíbený Peugeot 207 CC a poslední novinkou Peugeot 308 CC.

 

Mezi vozy kupé – kabriolet si postupně tento výrobce získal zasloužené čelní postavení. Hlavní předností a prodejním argumentem čtyřmístné verze CC je vedle funkčnosti a elegance především možnost celoročního používání.

Plechová skládací dvojdílná střecha zmizí v útrobách zádě během 20 sekund. Podmínkou je zastavení nebo jízdní rychlost do 12 km/h. Elektricky ovládaný mechanizmus ve spojení s hydraulikou postupně složí jednotlivé části a řidič navíc může celý tento proces sledovat na barevné obrazovce.

Celoroční využívání usnadňuje speciální ochranné řešení, důmyslná klimatizace s vyhřívanými sedadly a systém proudění teplého vzduchu z hlavových opěrek Airwave. K pohodové atmosféře i za vyšší rychlosti jízdy se staženou střechou stačí jedním dotykem vytáhnout všechna skla a mít nainstalovaný sériový větrný štítek.

Peugeot 308 CC je vybaven čtyřmi plnohodnotnými sedadly a v porovnání s modelem 307 CC rozšířeným rozchodem kol a širší karosérií. Díky masivní konstrukci získal tento vůz 5 hvězdiček za ochranu dospělých osob v testu Euro NCAP.

Současné provedení sloupku čelního skla výrazně zvýšuje ochranu posádky. V případě převrácení se navíc během několika milisekund vysunou zadní bezpečnostní oblouky z hliníkových profilů. Vedle čelních a bočních airbagů jsou světovou novinkou hlavové airbagy pro cestující vpředu.

Otevřený interiér má důmyslný systém superzajištění včetně úložných schránek. Zájemci si dnes mohou vybrat mezi dvěma zážehovými přeplňovanými motory. Jedná se o 1.6 THP/150k se šestistupňovou manuální převodovkou nebo 1.6 THP/140k se čtyřstupňovým automatem s ovládáním Tiptronic systém Porsche.

Za pár měsíců bude nabídka benzínového pohonu rozšířena o 1.6 VTi Euro 5 s výkonem 88kW (120 k) a pětistupňovou manuální převodovkou. V oblasti vznětových motorů je v současnosti k dispozici hnací jednotka 2.0 HDI FAP/140k se šestistupňovou manuální převodovkou popř. automatickou Tiptronic.

Brzy se má tato nabídka dále rozšířit o motor 1.6 HDI FAP Euro 5 s výkonem 82 kW (112 k). Tato novinka je k dispozici ve třech výbavách: základní Sport, vyšší Sport Pack a špičkové provedení GT.

Například ceny včetně DPH u provedení Sport Pack s motorem 1.6 THP/150k začínají podle volby doplňkové výbavy od 704 000 Kč, základní verze provedení GT je v nabídce za 774 000 Kč. Peugeot 308 CC je nejen prostorné a atraktivní kupé-kabriolet, ale svým designem a zpracováním působí i velmi reprezentativně.

Peugeot 308 CC je nejen prostorné a atraktivní kupé-kabriolet, ale svým designem a zpracováním působí i velmi reprezentativně. Navíc nabídka hnacích jednotek vyniká nízkou provozní spotřebou a jak jsme již u tohoto výrobce zvyklí i velmi příznivým obsahem emisí. Bližší informace o novém Peugeotu 308 CC a především poznatcích přímo z provozu přineseme v redakčním testu co nejdříve.

Tým AUTOiNDEX.cz

Fotogalerie

Autoinzerce:
Reklama:
  • Povinné ručení
    Využijte také možnosti sjednat si výrazně levnější povinné ručení přes internet.
  • https://www.alcar.cz/ -
  • http://www.kvalitnidily.cz/ -
  • http://www.janovapec.cz/ -
  • http://racinglife.cz/ -
  • https://www.jacisnik.cz/ -