Nyní se tento robustně vzhlížející vůz začíná prodávat také u nás. Pro české zákazníky bude automobil v nabídce se vznětovým čtyřválcem o objemu 2000 cm3, který poskytuje vozu nejvyšší výkon 104 kW při 4000 ot/min. Největší hodnota točivého momentu 310 N.m vrcholí při 1900-2750 ot/min. Elektronicky řízené turbodmychadlo využívá technologii proměnné geometrie lopatek. Automobil se bude nabízet s pětistupňovou ručně řazenou převodovkou a čtyřstupňovým automatem. |
Kombinovaná spotřeba pohonných hmot v rámci varianty s manuálním řazením činí 7,8 l/100 km, ve spojení s automatickou převodovkou je spotřeba v kombinovaném režimu zhruba o 0,5 l na 100 kilometrů vyšší. Pozitivní zprávou je, že by se v příštím roce měla objevit také varianta se šestistupňovou přímo řazenou převodovkou. Vůz, jehož křivky silně evokují karosérii typu kupé je vybaven elektronicky přiřaditelným pohonem všech kol. |
Solidní průchodnost terénem bezesporu zajistí i redukční převodovka a v neposlední řadě také světlá výška vozu 189 mm. O bezpečnost jízdy se starají moderní elektronické systémy jako jsou brzdový asistent BAS včetně elektronického rozdělení brzdného účinku EBD, nechybí ani aktivní ochrana proti převrácení ARP a praktický asistent při sjíždění strmých svahů HDC. Český dovozce plánuje pro příští rok prodat zhruba 150 vozů. Cena u varianty Plus (manuální převodovka) začíná na hranici 669.980 Kč s DPH. |
Tým AUTOiNDEX.cz