Peugeot ČR a ČVUT – úspěšný společný projekt Capture Allure

Články
14.12.2024

F T G

Peugeot ČR a ČVUT – úspěšný společný projekt Capture Allure

Cílem kreativně vzdělávacího projektu s názvem „Capture Allure“  bylo zejména podpořit tvořivost a inovativní nápady studentů, které tak mohou přispět  k jejich osobnímu rozvoji a rozšíření profesních kompetencí studentů. Tento společný projekt značky Peugeot v ČR a Masarykova ústavu vyšších studií na ČVUT byl zaměřen na zvýšení všeobecného povědomí o elektromobilitě a seznámení mladých lidi s výhodami i specifiky elektrických vozů. Úkolem přihlášených studentů bylo vyjádřit fotografií nebo videem „Allure“ hlavní hodnotu a samotnou podstatu značky Peugeot.

„Allure, společně s Emotion a Excellence, patří mezi hlavní pilíře značky Peugeot. Slovo Allure nemá v češtině jednoznačný slovní ekvivalent, a proto jsme se rozhodli vyjádřit jej obrazem. Už loni se tohoto úkolu skvěle zhostil náš ambasador, herec Radim Fiala, který s vozem Peugeot 408 v rumunských horách na téma Allure natočil působivé video. A právě to nás inspirovalo k tomu, abychom se letos pokusili o něco podobného. Tentokrát jsme se ale chtěli před tuto výzvu postavit studenty a zjistit, jak mladá generace vnímá esenci přitažlivosti značky Peugeot a jak ji dokáže kreativně ztvárnit. A tak se zrodil společný projekt mezi Peugeotem a ČVUT. Jsme velmi rádi, že nám v tomto úsilí Masarykův ústav vyšších studií vyšel vstříc a moc se na díla studentů těšíme. S radostí je představíme i veřejnosti,“ řekla Jiřina Nováková, marketingová ředitelka značky Peugeot v ČR.

V rámci „Capture Allure“ dostaly dvou až pětičlenné týmy studentů ČVUT, které se do projektu přihlásily, k dispozici tři elektrické vozy Peugeot: E-208, E-308 a nový model E-3008. Úkolem bylo vyjádřit Allure fotografií nebo videem a současně popsat, co jejich dílo vyjadřuje, jakým způsobem zachycuje přitažlivost značky, a jak by studenti své dílo představili na sociálních sítích.

„Z pohledu výuky je projekt neocenitelný, protože si studenti a studentky vyzkouší tvorbu multimediálního obsahu s reálným produktem. Budou vytvářet videa a fotografie zaměřené na atraktivitu elektromobilů Peugeot, čímž si osvojují nejen marketingové postupy, ale i dovednosti v oblasti digitálního obsahu, analýzy spotřebitelských trendů a ekologických aspektů moderní mobility. Studenti navíc mohou své výsledky zpracovat a využít pro seminární práce a úkoly,“ vysvětluje Ing. Oldřich Bronec, CSc., garant zaměření Management moderních výrobních technologií na MÚVS ČVUT, který stál u zrodu tohoto projektu a dlouhodobě se věnuje propojování výuky s praxí a posilování spolupráce univerzity s významnými partnery z oblasti automotive průmyslu.

Do výzvy „Capture Allure“ se zapojilo celkem 27 týmů složených z 68 studentů a studentek, zejména z MÚVS, ale i z dalších fakult ČVUT. Studenti především ocenili nejen příležitost vyzkoušet si elektromobily, ale i originalitu projektu. „Vážíme si důvěry, se kterou nám Peugeot svěřil svoje vozy. To ukazuje, že značka bere mladé lidi vážně,“ uvedla členka vítězného týmu. Ředitelka MÚVS prof. Vladimíra Dvořáková soutěž označila za příklad toho, jak studenti dokážou propojit teorii s praxí.

Rektor ČVUT doc. Vojtěch Petráček vyjádřil přání, aby podobných projektů v budoucnu přibylo. „Spolupráce s ČVUT nám umožňuje získat autentický pohled mladé generace na elektromobilitu. Toto partnerství je přínosné pro obě strany,“ uzavřel Marco Venturini. 12. prosince 2024 se v prostorách Rektorátu Českého vysokého učení technického v Praze  odehrála slavnostní událost a byli zde vyhlášeni vítězové soutěže „Capture Allure“. Autoindex.cz představuje tří nejlepší vítězné fotografie z celé akce a připojuje se k blahopřání vítězům. Více informaci také na www.muvs.cvut.cz/.

Fotogalerie

Autoinzerce:
Reklama:
  • Povinné ručení
    Využijte také možnosti sjednat si výrazně levnější povinné ručení přes internet.
  • https://www.alcar.cz/ -
  • http://www.kvalitnidily.cz/ -
  • http://www.janovapec.cz/ -
  • http://racinglife.cz/ -
  • https://www.jacisnik.cz/ -